joey:))

joey:))

欢迎来到龟の天地♥

2011年11月12日星期六

ignore


to him...
i feel very sorry
sorry n sorryx100
:((
i dun noe u wan me say how many times
we impossible together again
y until now u also very blurr d?
i dun noe i wan use wat kind language talk to u again?
  i very appreciate u
for everything
i noe u r a guy
it is because u very good so i dun wan waste u time

-
-
-
你每次说的做的
我总觉得你在侮辱着我
说我享受男生滴追求
好笑吗?
我知道你关心我
但是请别用语言来侮辱我
爱情并不是这样滴
我也是有自尊滴
这两年来我也是有付出真心滴
你有我也有
我也曾经心痛过
难过...
还有
请你别1直说我利用你
这让我觉得你在侮辱着我们之前滴爱情
我知道我甩你
是我不好
我没本事所以我不会在许下任何诺言了
我觉得我很可笑
我也不知道
你更可笑
觉得我不好还要挽回我
你不觉得很矛盾吗?

我知道我没有资格说什么
-爱情没分对/错
只是时间不对了
感觉不对了-
放下吧...

我真心希望你过得比我好
你要说我假惺惺也好
我真心希望你好
---
-
-
-
pls dun always remind me im a bad gal
tq

i will try to ignore u 

没有评论:

发表评论